افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام | با ۸ روش، مخاطبان صفحه شبکه اجتماعی خود را افزایش دهید

افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام | با ۸ روش، مخاطبان صفحه شبکه اجتماعی خود را افزایش دهید

برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام و بازدیدکننده وبلاگ لایف هکر، مقاله ای در سایت کارآفرینی میخواندم بهتر دیدم ترجمه کنم و در وبلاگ لایف هکر قرار بدهم. اگه دنبال مقاله ای در مورد افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام و وبلاگ هستی امیدوارم این مقاله برات مفید باشه...

یکی از مهمترین نقاط عطفی که یک کسب و کار آنلاین می تواند به دست آورد، رسیدن به یک میلیون دنبال کننده یا بازدیدکننده است. افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی مزایای بیشماری دارد: اگر مخاطبان و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید مشخص است که در حوزه تخصص خود تاثیرگذارخواهید بود، بازدیدکننده بیشتر یک معیار مهم موفقیت در کسب و کار امروزی است.

اینستاگرام یکی از بسترهای اصلی ارتباط با مخاطبان شما است، خواه در حال بازاریابی اینترنتی هستید یا  محصولی را به فروش می رسانید و یا در حال معرفی شخصیت آنلاین خود هستید. شبکه های اجتماعی دیگری مانند یوتیوب و فیس بوک همچنان حاکم بر اینترنت هستند و البته که توییتر، لینکدین LinkedIn وتیک تاک TikTok توجه بیشتری به مخاطبان خود دارند.

برای رسیدن به یک میلیون دنبال کننده در یوتیوب، اینستاگرام، توییتر، لینکدین LinkedIn و تیک تاک TikTok کمتر از سه سال تلاش کردم. برای رسیدن به این هدف با بسیاری از سلبیریتی های، چهره ها و مارک های مهم همکاری کردم و در نهایت وقتی تعداد فالوورهایم ۷ رقمی شدند متوجه شدم که چه شخصیت تاثیرگذاری شده ام.

اما چگونه می توانید به یک میلیون فالوور جادویی برسید؟ خوشبختانه با یک استراتژی درست، طرز فکر و اخلاق کاری مداوم بدست آوردن یک میلیون دنبال کننده تقریباً برای هر کسی امکان پذیر است.

۱. از هشتگ های مناسب استفاده کنید.
اگر می خواهید زیر ساخت جدی آنلاین را شروع کنید، هشتگ مهمترین عنصر برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام است. چه در اینستاگرام، چه توییتر و چه شبکه های اجتماعی دیگر هشتگ ها اولین روش یافتن فالوورهای جدید بالقوه برای یافتن مطالب شما هستند. اما منظور از هشتگ های مناسب چیست؟

هشتگ ها باید دو شرط را برآورده کنند: اول اینکه به محتوای شما مربوط باشند و دوم در قسمت trending یا محبوب قرار بگیرند. ایجاد پست های پیوسته و منظم یکی از راه های افزایش محبوبیت در شبکه های اجتماعی است - نقد و بررسی موضوعات داغ روز یا ارسال تصاویر متناسب با موضوع صفحه خودتان از راه های دیگر برای محبوبیت در شبکه های اجتماعی است. با مراجعه به صفحه مطالب محبوب در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر می توانید متوجه شوید که در چه موضوعی می توانید مقاله قرار بدهید.

توجه داشته باشید هشتگ ها باید با محتوای صفحه شما مطابقت داشته باشند در غیر این صورت، مخاطبان ناراحت و خسته خواهند شد و دیگر صفحه شما را دنبال نخواهند کرد.

۲. در شبکه های اجتماعی، پیج کاربران و رقبا را فالو کنید و پیوسته با آنها در ارتباط باشید.
حتی وقتی که در حال کار برای جذب مخاطب هستید، باید افراد دیگری را نیز که علاقه، محتوا و مخاطبان مشترک دارید، دنبال کنید. این کار شما را به بخشی از یک جامعه تبدیل می کند و یافتن مخاطبان هدف را  راحت تر می کند.

اگر در مورد جذب مخاطبان شبکه های اجتماعی جدی هستید، باید رقبای خود - یا حداقل پروفایل ها و صفحه هایی که شبیه به شماست - را دنبال نمایید. تا آنجا که ممکن است با جامعه مخاطبان ارتباط مستقیم برقرار نمایید تا نام خود را در میان جامعه هدف خود به زبان بیاندازید و علاقه مخاطب را حساب کاربری خود جلب کنید. اظهار نظر در مورد پست ها و تصاویر رقبای شما یکی از بهترین راه ها برای هدایت ترافیک به پروفایل شخصی شما است. در این صورت، بازدید کنندگان جدید به شما مراجعه می کنند و اگر محتوای شما به اندازه کافی درگیرکننده و جذاب باشد ، حداقل برخی از آنها به دنبال کننده و فالوور ‍پیج شبکه اجتماعی شما تبدیل می شوند.

 

۳. ارسال محتوای مرتبط و با کیفیت بالا.
تا زمانی که محتوای پیج شما تکراری نباشد یا بخش نظرات دیگران را اسپم spamming نکنید، باید تا حد امکان فعال باشید. برای نشان دادن به مخاطبان و فالوورهای خود مبنی بر اینکه محتوای پیج شما اصلی و باکیفیت است، سعی کنید پست هایتان جذاب باشند.

مطمئناً ، در مراحل اولیه و آزمایشی برای رسیدن به مطالب جذاب بسیار ناامید خواهید شد، اما وقتی این کار را با پشتکار و علاقه ادامه دهید، در نهایت به یک قالب و طرح خواهید رسید که به نظرتان برای مخاطبان جذاب است.

۴. مطالب خود را در زمان مناسب ارسال کنید.
اطلاعات زیادی در مورد اینکه بهترین زمان برای ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی وجود دارند و این راهنماها مطمئنا در شروع کار مفید هستند. با این حال، نکته مهم این است که به مرور زمان با عادات مخاطبان هدفتان آشنا خواهید شد عادات و ترجیحات فالوورهای پیج اینستاگرام شما ممکن است متفاوت از یک پیج اینستاگرام معمولی باشد.

ابزارهای تحلیلی مانند Instagram Analytics for Business می تواند اطلاعات شما در مورد تعامل فالوورها با پست هایتان را افزایش دهد. از ابزار تحلیلی اینستاگرام برای کسب و کارها، می توانید بهترین زمان برای ارسال پست به مخاطباننتان را بیابید مانند چه ساعاتی از روز و چه روزهایی از هفته .

 

۵. فالوورهای رقبا را دنبال کنید.
فرض کنیم که شما در مورد عکاسی شهری و تصاویر سیاه و سفید در اینستاگرام فعالیت دارید. می توانید درصفحه رقبای خود مخاطبانشان را دنبال کننید، احتمال زیاد همین دنبال کنده ها، پیج اینستاگرام شما را هم فالوو خواهند کرد.

با این کار، مستقیماً به دیدار مخاطب هدف خود می روید و به طور غیر مستقیم از آنها دعوت می کنید تا پیج اینستاگرام شما را بررسی کنند. بیشتر این مخاطبان صفحه اینستاگرام شما را فالوو خواهند کرد.

۶. از سایت و شبکه های اجتماعی دیگر، مخاطبانتان را به پیج اینستاگرام خود هدایت کنید.
این روش نوآورانه ای نیست، اما اغلب مدیران پیج شبکه های اجتماعی استفاده از این روش را فراموش می کنند. حتی اگر در درجه اول در یک سیستم عامل فعال هستید ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نباید از سایر رسانه ها برای هدایت ترافیک به نمایه اصلی خود استفاده کنید.

بیایید فرض کنیم بستر اصلی شما اینستاگرام است. پیوندها به صفحه اینستاگرام شما باید در همه جای سایر رسانه هایتان باشد. این شامل سایر رسانه های اجتماعی شما - مانند فیس بوک، توییتر، پینترست و حتی لینکدین LinkedIn  است - و صد البته وب سایت و وبلاگتان. سعی کنید یک وبلاگ یا سایتی داشته باشید

اگرچه بیشتر وقت و تلاشتان صرف بازاریابی در اینستاگرام می شود، اما هنوز هم باید مدتی در سایر شبکه های اجتماعی و وبلاگ اختصاص دهید. شبکه اجتماعی پینترست Pinterest از نظر بصری شبیه اینستاگرام است و برای بازاریابی تصاویر و فیلم ها مفید است.

۷. هشتگ شخصی خود را بازاریابی کنید.
امیدوارم درمورد یک هشتگ شخصی منحصر به فرد، مرتبط و جالب کاری انجام داده باشید. زمان آن است، هشتگ شخصی خودتان را به یک مارک تبدیل کنید! البته، شما باید آن را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (به مطالب بالا مراجعه کنید)، اما به یاد داشته باشید که می توانید بازاریابی هشتگ را به صورت آفلاین نیز انجام دهید. این روش به ویژه در کسب و کار کوچک بسیار مفید است. هشتگ خود را در کلیه برگه های تبلیغاتی -  پوسترها و کارت ویزیت - درج کنید.

می توانید با کمی خلاقیت این کار را انجام دهید. به عنوان مثال ، چند کارت ویزیت خوب و جذابچاپ کنید - البته با هشتگ شما - اطمینان حاصل کنید که آنها در دسترس افرادی هستند که ممکن است به مطالب شما علاقه مند شوند. به عنوان مثال اگر پیج شما در مورد ورزش و زندگی سالم است، می توانید کارت تبلیغاتی را در چند سالن ورزشی و فروشگاه های ورزشی قرار دهید.

۸- از ابزارهای تحلیل حرفه ای استفاده کنید.
یک استراتژی موفقیت آمیز در شبکه اجتماعی، بیرون کشیدن داده های خام است. خوشبختانه، ابزارها و نرم افزارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی مفیدی وجود دارند که کمک می کند اطلاعات و دانش قابل توجهی در مورد مخاطبان هدف، رقبا و عملکرد پست هایتان و کسب و کارتان داشته باشید. بسیاری از این نرم افزارها و پلتفرم ها برای کاربران حرفه ای نیاز به اشتراکی پولی و صرف هزینه دارند، این نکته بسیار مهم است که تجزیه و تحلیل مناسب داده ها می تواند شگفتی هایی برای افزایش تعداد فالوورها داشته باشد. ابتدا از نسخه های رایگان  نرم افزار و پلتفرم ها استفاده کنید تا قبل از اشتراک ویژه با نحوه کار این پلتفرم ها آشنا شوید.

منبع: کارآفرینی

۱ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

برای بسیاری از ما ها که کسب و کارمون مربوط به اینستاگرامه،این نکات نقش تعیین کننده ای دارن،ممنون بابت اطلاعاتی که دراختیارمون میذارین.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بایگانی